
Mindeside for afdøde Tenna Ulla Hein Burild
Født 21. april 1969
Død 15. februar 2026
Mindeside for afdøde Tenna Ulla Hein Burild
Født 21. april 1969
Død 15. februar 2026
· Herlev
Hilsner til afdøde og de efterladte
Send en sidste hilsen...
Hilsner - Tenna Ulla Hein Burild
- SSusanne Juhler · 16uKæreste Thoma, Lucas og Isabell,
Tenna var en fantastisk kvinde. Vi har haft mange skønne timer sammen, som går 30 år tilbage ❤️
De senere år har vi sammen delt vores glæde for håndarbejde, Tenna hækling og jeg strik. Vi har hygget på diverse strikkecafeer i flere timer ad gangen med hver vores håndarbejde. Det har været så hyggeligt og det kommer jeg virkelig til at savne😢
Jeg har funder et dejligt billede fra Karoline og Simons konfirmation i 2020.❤️❤️
- KKathrine - glimmerwoman · 17uKæreste Tenna
Tak for vores alt for korte tid sammen. Jeg har nydt hver en stund, og vores store kærlighed for glimmer og palietter, og derfra vores kalde navne glimmerwomans ❤️ der var ingen tvivl om du nød teater og du formede altid dine roller lidt ekstra og satte præg på dit kostume. Jeg stod altid klar med et kram når du havde brug for det og når vi mødes igen så får du et igen ligesom på vores sidste dag sammen.
Kære Thomas, Isabell og Lukas jeres mor og kone var en fantastisk kvinde med mange talenter nu hun en smuk stjerne på himlen.
Jeg/ vi vil altid huske hende for den hun var❤️
En sidste hilsen fra en glimmerwoman til en anden glimmerwoman
- HHjørdis Kjærgaard · 17uKære Thomas, Isabell og Lucas, hvor har jeres mor, vor kære Tenna, haft stor betydning for både Præstebro kirke og sogn og for vores familie. Tenna var åben for de der havde brug for hende: skolen, eleverne, kollegaer, naboer, genboer, hundevenner, børnefamilier, sogngruppen. Jeres mor og hustru var bare til for os, når vi spurgte hende om hun kunne hjælpe med påskebørnegudstjenester, så var hun klar og kunne se noget i budskabet for børn, som Tenna også selv kunne se i tabet af sine elskede- at vi ses igen. Vi ved vi ses igen, kære Tenna, som vi så ofte har talt om❤️kæreste Tenna, du bliver savnet. Kærlig hilsen Hjørdis og familie❤️
- HHeidi · 17uJeg mangler billeder fra vores barndom 😭
Når vi optrådte foran dine forældre i vores egne grand Prix shows med nymodens trådløse mikrofoner, som min far havde snedkereret til os, eller da dine forældre tog os med i Søndermarken, så vi kunne lære at slå telt op, inden vi på egen hånd tog på telttur til Præstø, eller da vi sammen med dine forældre tog på påskeferie til Læsø, og på strand gik så langt ud, at vi næsten blev fanget af højvandet 😱
Til gengæld har jeg dejlige billeder fra dit og Thomas' bryllup og da I kom hjem med både Lucas og Isabell.
Jeg savner dig usigelig meget ❤️
- IIsabell · 17uJuleaften 2025 ❤️✨
Det her var desværre vores sidste jul, men 100% den bedste – og det samme sagde min mor. Hun var i en rød glimmerkjole og en glimmernissehue. Så smuk! 🥰
Billeder og video
Upload billede eller video
Log ind