
Mindeside for afdøde Hans Søren Njor
Født 26. juli 1944
Død 15. maj 2026
Mindeside for afdøde Hans Søren Njor
Født 26. juli 1944
Død 15. maj 2026
· Stubbekøbing
Vi tog afsked med Hans i Stubbekøbing Kapel
Lørdag d. 23. maj 2026 kl. 13:00
Begivenheder
Højtidelighed
Stubbekøbing Kapel, Stubbekøbing
Lørdag d. 23. maj 2026 kl. 13:00
Vi tog afsked med Hans i Stubbekøbing Kapel
Lørdag d. 23. maj 2026 kl. 13:00
Begivenheder
Højtidelighed
Stubbekøbing Kapel, Stubbekøbing
Lørdag d. 23. maj 2026 kl. 13:00
Vi tog afsked med Hans i Stubbekøbing Kapel
Lørdag d. 23. maj 2026 kl. 13:00
Begivenheder
Højtidelighed
Stubbekøbing Kapel, Stubbekøbing
Lørdag d. 23. maj 2026 kl. 13:00
Hilsner til afdøde og de efterladte
Send en sidste hilsen...
Hilsner - Hans Søren Njor
- JJørgen Mahler · 3uJeg opdager først efter bisættelsen af Søren er gået fra borde, og mødte derfor ikke op til bisættelsen. medfølelse og omsorg til dig Ivy RIP Søren
Da Søren var en kendt person i DSB færgerne har jeg lagt efterfølgende mindeord op der.
Det er med sorg at jeg skal meddele at Søren Njor d.15.maj 2026 er er gået fra borde.
Alle der har sejlet på M/ Kong Frederik IX kender Søren der her fungerede som maskinreperatør i en menneskealder.
Søren var et oplivende moment på færgens mange værtsbesøg, når han med sin klarinet underholdt overalt på færgen.
Søren og Ivy som han lærte at kende da hun var inspektør på færgen fik et langt og godt otium, med Sørens tjenestemandspension, Ivy´s malerisalg og Sørens småjobs.
Først på deres gamle gaffelrigger med ståhøjde "G.l Luna" hvor de med base i Stubbekøbing sejlede Østersøen og skærgårdene tyndt, ofte med Henning Wæver og Marie som passagerer.
I Stubbekøbing var Søren somme tider assisterende Havnefoged og sejlede også bedstemand på færgen IDA. Somme tider var han bådfører ved tunnelbyggeriet.
Efter mange år i Stubbekøbing, solgte de "Gl. Luna" og købte et traktørsted i Sverige, hvor de boede og drev traktørstedet i en årrække.
Herefter flyttede de igen til Stubbekøbing, hvor de købte hus på Gl. Landevej, samt en autocamper, som de nu kørte Europa tyndt i.
Under Coronaen blev de "Spærret inde" i Portugal.
Her de fandt en stakkels forhutlet hund som de tog sig af og tog med hjem til Stubbekøbing. -- Jeg har ofte glædet mig over deres gode otium.
Billeder og video
Upload billede eller video
Log ind